
Airfrance: France is in the air
Hvis du havde 2-4 timer, hvor du var bundet til en stol og ikke kunne foretage dig noget som helst fornuftigt, hvad ville du så gøre? Hvad med at forkæle dig selv med lidt fransk kultur, et glas hvidvin udvalgt af en sommerlier specielt til omgivelserne og fordybelse i inspirerende artikler, kultur og litteratur?
France is in the air, når du flyver med Airfrance, og Airfrance magazine er content marketing i høj kvalitet, der forvandler flyets triste kabine til en fransk oplevelse.
Hvis du ikke liiige står og skal ud og flyve med Airfrance, kan du skænke dig et glas fransk vin og læse med hjemme fra sofaen – Du finder Airfrance magazine gratis her.
Høj kvalitet baner vejen til passagerernes coffee table
Airfrance skulker ikke på kvaliteten af deres Magazine, som jeg personligt syntes er langt bedre end hovedparten af de magasiner, man kan købe for dyre domme i lufthavns kioskerne. Derfor smugler jeg altid (som mange andre) en kopi med ud af flyet og hjem til mit coffee table, hvor det ligger og gør reklame for Airfrance, hver eneste gang jeg får besøg.
Hyperfrankoisme i et magasin
Airfrance Magazine, er så fransk som fransk kan være. Editors note er et digt, en kendt forfatter har skrevet et lille stykke prosa om årstiden, tøjdesigneren Poul Smith har en fast klumme om designinspiration, interviews med kunstnere, luksusrejseberetninger (læs f.eks. om københavn), en reportage fra et værksted, der laver franske livsstilsprodukter og selvfølgelig masser af luksusshopping. Det hele er krydret med pirrende billeder og kløgtigt ordsmedderi, der understreger den hyperfrankofile feeling, som Airfrance gerne vil give de passagerer, der vælger at flyve med dem.
Det skal du tage med hjem til din blog
- Gv din blog et tema, der matcher det du sælger.
- Brug tid på billeder og arbejd med ordene.
- Få dygtige håndværkere indenfor din branche til at skrive en klumme.